perjantai 8. kesäkuuta 2012

Urheilu? Onks se jotain syötävää? :p LOL

No hei haloo, kyl mä tiiän mitä se on! Oon seurannu nappulaliigaa jo siit asti ku olin ite viel nappulaliigassa. Sen takii yks mua vahvasti fäshönis muuttanu ja muokannu, ehkä jopa auttanukin, oleva tekijä on pelipaidat ja just kaikki tyylit mitkä niihin liittyy. Ihan aluks tää intohimo lähti just jostain lätkästä ku olin lätkässä kaikkiin hyviin lätkänpelaajiin, jotka pelas lätkää. Tai siin mieles et halusin olla yhtä hyvä ku ne. Maalivahdit oli mun mielest kaikist kovimpii ku ne oli aina sen kiekon tiellä, ja niil heilu rällä just nätisti aina. Paitsi jos ne oli imureit.

Mut nyt vois kurkkaa vaatekaappiin ja tsekkaa et mis pelipaidois ja -tyyleis mut saattaa tänä kesänä bongaa stadin kaduilt. Oon nimittäin hionu nää lookit aika äärimmilleen, koska tykkään herättää tunteit ja vähän provoo mun pukeutumisella. Tai et haluun vaan olla oma itteni, deal widit.


Mut alotetaan tsekkaa et mitä tyylei mä kelasin täks kesäkaudeks.


Huh, tää herättää muistoja! Turkki, Kusadasi tai joku Alanya, mitä noit nyt on, vuos oli 1997, pikku-Make C:llä littipeukku pystys menee kauppaan hakee ekaa littipaitaa. Aikoi ku nykyään ilman jalkoja pelaava Jartsa veti viel Ajaxin väreissä. Tää määritteli mua ihmisenä aika paljon.

Valo oli vähän huono
Just jotain tällast kelasin kesäks. Perus tollast värien yhdistelyy ja kokonaisuuden hallintaa. Koru on aika oleellinen kans. Ja huomaatte varmaan et siin lukee Anneli..? No, ennen ku ootte silleen et "hei, onks toi joku sun uus hoito?!" niin voin sanoo et get over it! Etteks älyy läppää? Annelillahan on sellanen tarina, et ostin sen riparileiriltä Aholansaaresta vuonna 2000 tai jotain. Siel se oli löytötavarakorissa hukkuneitten hanskojen ja rillien seassa. Nyt se komistaa meikän kaulaa. Wack. Tuutte myös huomaa et erilaiset hatut on mulle sika tärkeitä mun tyylissä, koska luen just tosi paljon kaikkee kirjallisuutta ja just niinku tutustun maailman asioihin sitä kautta, koska jotenkin siit oppii paljon enemmän ku muut. Et en vaan niinku lenkkeile, pistä feissiin kurkkunaamioit ja puhu tääl muodist. Ja siks käytän paljon hattuja.


Seuraava.


Snadi klassikko kyseessä. Turkki, oisko joku Antalya vai mitä näit nyt on, vuos on 1999, Make C:llä, sillon jo aika muotitietonen jätkä painelee kauppaan ja pistää ylleen Del Pieron feikin ja kävelee kassan kautta ulos. Hiki ja ihottuma tuli tost keinokuidusta, mut tyyli piti vuoteen 2012 saakka.

Sori, täs oli valo jotenkin huono
Jotain tällast tiedos. Fleda on aika tärkee juttu näis fudiskuviois ja pistin just tollasta perus sporttilookkii. Käytin tota Lorealin FashionStar viistonnista ja sit vähän hoitoainetta ja jalkasuolaa et sain pysyy, mut noi on aika perus. Tähän settiin ei kuulu koruu ollenkaan. Tää on aika koruton muutenkin. Paita ja fleda tavallaan myy tän.


Sit tulee tää.


Aajeaa! Never Forget! Mikä vuos kyseessä? No 95!! Ei varmaan tarvii enempää selityksii, oon aina ollu sekona veskoihin ja Mylde ei ollu poikkeus.

En tiiä, valo oli jotenkin outo
Isänmaa ei oikeesti naurata mua. Mut tyylist voin sanoo sen verran et tähän kaipasin vähän vaihteluu niin lisäsin lasit mukaan kuvioon. Tiiän, nää tulee kerää katseita, mut so what?! Kysyin myyjältä noista ja sekin alko vähä epäilee, mut mä tykkään, eikä muul oo välii! Vähän jotain erilaista, kalkkikset!



Suloo kehiin. Nää oli hyvii aikoi - Jokerit huipulla, meikä luokkakuvissa joka vuos eri pelipaita päällä pottatukka timminä ja ylähampaat about kolme senttii alahampaita edellä. Kyl kelpas järsii puuta ja leipää niil kalusteilla... Mut takas tähän tyyliin, unohdetaan se fashionhelvetti hetkeks, siit vois tehä oman bloggauksensa, ja ehkä teenki, löytyy nimittäin pari aika hyvää lehtihaastista mis oon tiukasti mustat hiukset ja Immortalin paita ojossa. Mut niist lisää myöhemmin kun pääsen skannerin ääreen. Täs tulee tää.

Täs meni valo huonoks
Siin on just rällä ottamassa kiekkoo haltuun. Vähän vauhtii mukana täs kuvas niin ei käy tylsäks. Mut tää on just hyvä kesänen kuva muutenkin. Tyylis perus hattumeininkii ja sit vähän vihreetä ja liilaa. Ei täst muuta oikeen voi sanoo. Kesänen.

Mutta hetkinen! Jottei tää menis vaan mun tyylin esittelyks, niin annetaas Santtu "Fashionmaster" Santullekin puheenvuoro. Ja hei, ei tarvii olla opiskellu jossain yliopistos "että" osaa käyttää lainausmerkkejä oikein. daa.

----------------------------------

Kiitos Mace, senkin tyylikäs nero. Mitä taas minun, Santun, fashionjumalan, pelipaitoihin tulee, omaan vain muutaman oikeasti suht vaikuttavan. Ensimmäisenä on entisen firmani jalkapallojoukkueen paita. Paita kertoo naisille että osaan pelata jalkapalloa ja näin ollen olen hyvä sängyssä.



Toisena pelipaitanani mainittakoon Norsunluurannikon maajoukkuepaita.


Kuten tuosta paidasta hyvin näkee, se on suorastaan uskomattoman kaunis. Lisäksi se kertoo että välitän afrikkalaisista veljistämme Norsunluurannikolla, missäpäin kyseistä manteretta se maa nyt sitten sijaitseekaan. Luultavasti rannikolla. Paitani siis kertoo että välitän mustista vaikka hiustyylini kertoo että minua ei voisi vähempää mustat kiinnostaa. Tämä tekee minusta kompleksin ihmisen. Ja näin ollen naiset ymmärtävät että olen hyvä sängyssä.


Parhain pelipaitani on silti pakko olla tämä:


Metodistikirkon paita oli uskomaton löytö Thaimaasta, jossa ostin sen kirpputorilta. Paita on kireä sekä vatsasta että selästä jotta naiset näkevät kuinka timmissä kunnossa olen. Tämä lisäksi kertoo heille että olen hyvä sängyssä. Syy paidan kireyteen on kuitenkin pääosin se, että se on koko SMALL ja on selvästi naisten paita. Mutta itse en kiinnitä huomiota siihen että se on naisille tarkoitettu. Itse kiinnitän huomioni paidan sanomaan.


Metodistikirkot saarnaavat lähimmäisen rakkaudesta sekä uusien pelottavien asioiden, kuten homouden, vaarallisuudesta. Näin ollen metodistikirkkopelipaita kertoo että olen hyvin perinteinen mies. Vastustan heikkoutta ja kannustan raakaa voimaa. Lisäksi paidan luonnollinen vihreä väri kertoo että pidän luonnosta.


Back to you, Mace!

-----------------------------------

Kiitos paljon, Sandberg. Ylväitä kuvia ylväästä miehestä, joka on hyvä sängyssä. Jatketaan täälläkin:



Ai Jokeri-fani vai? GUILTY! Muistattekste kaikki viel ton Canadiensin veskan Patrick Royn? No, tää ei oo se. Tää on Allain Roy. Joku vitun kakkosveska jost kukaan ei ollu kuullukaan kun tää pelipaita odotti syntymäpäivänä sängyn vieressä. Oli ehkä snadi pettymys sillon, ja edelleenkin. Kuka vitun Allain Roy, mä pyysin Sulanderii. Tää oli siis ennen tota Sulon paitaa, sen sain sit joskus paikkaa vuosien pettymystä ja pahoinvointii. Mut ois oikeesti hakattu jos oisin menny tää päällä kouluun. Kuka vitun Allain Roy? Oikeesti.

En jaksanu oottaa et tulis hyvä valo. Sori!
Tähän hain tällast menoo. Toi hattu korostaa just noit paidan värei ja sit lisäsin vähän vauhtii olemal tolleen torjumas just jotain kiekkoo, joka tulee jostain Janezkin lavasta. Varmaan kyl imuroin sen ku olin joku vitun Allain Roy. Kuka vittu se ees oli?



Vika ei oo häpee, vai miten se sanonta menikään... Änäreis oli kova meno ja ne vaikutti just mun tyyliin silleen et sit niinku löysin nää ison maailman meiningit ja alko suomikuviot jäämään taakse. Tai sit huomas miten jäljes me ollaan just muodis ja kaikes ja alko haikailee tyylei meren takaa. Virosta. Siel kaikki oli halvempaa. Tääki on sieltä. Ei nimee, mut värit kohillaan. Blackhawz.

Oliks tää valo vähän huono..?
Tähän hain vähän tällast Warriors-meininkii. Just huivit on nyt kova juttu, ehkä jopa Havaiji-paitoi kovempi jos mult kysytään. Täs käytin tota koruu tolleen korostaa mun kasvoi, ehkä antaa niihin vähän sähäkkyyttä ja tasoo. Ja sit farkut on vähän tolleen elämää nähneet silleen hyväl taval. Taskut pikkusen ulkona. Tollast perus katumeininkii. Istuin kerran Espal nää pääl lukemas tota Stephen Hawkingin Ajan lyhyttä historiaa, ku joku tuli just ihmettelee et mitä vittuu? Tai silleen jengi on aika hämillään et joku on niinku sekä älykäs et tyylikäs, mut meitäki on, oikeesti. Tai et mulle on tärkeet et mä voin määritellä itteni sen perusteel mitä mä luen ja milt mä näytän. Silleen mä erotun muista.


Huh, tällanen blogaus tuli ulos! Ja kyssä lukijoille, haluutteko tällasii kattavii bloggaugsii vai sit jotain pikapäivityksii et mikä on nyt kuuma juttu tai et mitä just nyt kelataan? On niin vaikee löytää tasapaino ku itelleen kaikki tosi syvällinen on jotenkin tosi helppoo, mut ymmärrän et monet ei älyy ihan kaikkee tai et on vaikee keskittyy ku menee niin syvälle just muotiin. Mut pistäkää vaa kommausta tulee, jos on jotain ja nähää taas, ehkä jopa videopostauksen parissa....!!



....

2 kommenttia:

  1. Toivoisin postausta santulta missä se käsittelis ruokavaliotaan. meinaan ku pakko sillä on olla joku dieetti et se pysyy noin sexinä. ja mietin et voisittex tehä tänne jotai kosmetiikkaarvosteluja.

    VastaaPoista
  2. Sekä ruokavalio- että kosmisjuttu on tulossa! XOXO

    VastaaPoista