lauantai 30. kesäkuuta 2012

Oh no, mikä meikkikriisi!

Apua! Nyt on hätä housussa!

Ai, mikä? No selitetään.

Tiiätte varmaan et oon ihan sika kiireinen just tän blogin ja kaikkien muitten proggiksien takii. Esmes et oon vapaaehtosesti pelastamas henkii jumalan selän takana, mikä tekee must jotenkin tosi arvostettavan ja silleen epäitsekkään... Mut enyaways, siit kiireestä! Tiiätte varmaan et tekevälle sattuu, ja nyt on tosiaanki sattunu. Nimittäin klyyvariin. En jaksa selittää juurta jaksain, mitä tapahtu, koska mua nolottaa sikana, mut siis täs on lopputulos:

Oh no! kertaa kaks

Eikä! Nyt tarttis nopeesti meikkivinkkei, koska emmä nyt tän näkösenä voi mihinkään lähtee! Ja ihan koht pitäs mennä etelän matkalle, joka on buukattu ajat sit (onneks ei Air Finlandil (huomatkaa, miten mukana oon ajankohtasis asiois, kannattaa oikeesti lukee)). Millä tän voi peittää nopeesti ja helposti, vai voiks? Kommatkaa (voi kommaa myös kehuja).

Entä Santtu? Tiiän et oot meikkiekspertti ja muutenki hyvä sängys, nii oisko sul jotain vinkkei, tai esmes kokonainen blogiteksti tulos aiheesta? Mikä vaan kelpaa, enkä nyt vaan pohjusta sitä et Santult on ihan just tulos kokonainen blogiteksti aiheesta. EN kuitenkaan tehny tätä mustaa silmää sen takii... Vai teinkö? Oon aika omistaunu ja luen paljon, nii ei sitä tiedä.

NO EI NYKKAI!

Yritin peittää tätä vaik millä. Täs on yks yritys peittää sitä hatulla:

FAIL!
En kestä! Nyt en haluu kuulla yhtään Black Eyed Pies -läppää sit!

Apua!

1 kommentti: